mrsojer, napisz do arturo_freestyl, bo wymieniał silnik na 2.0 tsi i może głowice będzie miał
Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?
Zwiń
X
-
Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?
Chłopaki sorki jeśli temat już był, ale grzebię i grzebię po forum i znaleźć nie mogę.
Doradźcie proszę: nadszedł czas na drugi przegląd (prawie 60k jest) ale, że skończyła się już gwarancja nie wiem czy jest sens jechać z tym do Aso czy zrobić go po prostu u zaufanego mechanika. Jaka to może być różnica w cenie - czy warto?
Dziękuję
-
-
Ja drugi przegląd robiłem już poza ASO i portfel wyraźnie odczuł ulgę. Sry ale wymiana filtru powietrza - 150 zł :| ja to zrobiłem sam za 30zł (koszt nowego filtra). Wymiana oleju + filtr = 60zł w ASO około 150-200 zł Autko jeździ bez problemów, robiłem wszystko w zaufanym warsztacie.
Zaś na przegląd LPG jechałem do autoryzowanego warsztatu Landi Renzo. Nie dość, że spalanie LPG spadło i autko chodzi nieco lepiej, to jeszcze zapłaciłem o 50 zł mniej niżeli w ASO
Ostatni gwarancyjny przegląd w sumie nic Ci nie da na przyszłość. Gwarancja na perforacje to taki chwyt marketingowy bardziej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXs...Ostatni gwarancyjny przegląd w sumie nic Ci nie da na przyszłość. Gwarancja na perforacje to taki chwyt marketingowy bardziej
A jeśli o mnie chodzi to nie byłem nawet na I przeglądzie. Samemu sobie robię dobrze bo tak się składa że to do siebie mam największe zaufanie i wiem np. jaki olej wlewam i ile go wlewam. Ale rzeczywiście jak piszą koledzy alternatywą może być zaufany, sprawdzony fachowiec. Na pewno będzie taniej i lepiej niż w ASO.Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Re: Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?
Zamieszczone przez esensjaDoradźcie proszę: nadszedł czas na drugi przegląd (prawie 60k jest) ale, że skończyła się już gwarancja nie wiem czy jest sens jechać z tym do Aso
Chyba, ze przeglady robisz co 30, ale olej wymieniasz czesciej - wtedy OK
Komentarz
-
-
Re: Przegląd 60.000 po gwarancji - czy warto w ASO?
Zamieszczone przez esensjaChłopaki sorki jeśli temat już był, ale grzebię i grzebię po forum i znaleźć nie mogę.
Doradźcie proszę: nadszedł czas na drugi przegląd (prawie 60k jest) ale, że skończyła się już gwarancja nie wiem czy jest sens jechać z tym do Aso czy zrobić go po prostu u zaufanego mechanika. Jaka to może być różnica w cenie - czy warto?
Dziękuję
ps. fajny masz avatar-obrazek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez esensjaHej. Dziękuje za odpowiedzi. Auto ma 2,5roku i jesli chodzi o olej to faktycznie będzie to dopiero druga wymiana
Po 60 tys. niczego szczegolnego sie nie wymienia: filtr ppylkowy, filtr powietrza, olej, filtr paliwa, ASO wymienia co 2 lata plyn hamulcowy (ja to robie troche rzadziej)
Zreszta jesli rzeczywiscie masz na podoredziu porzadnego mechanika, to on bedzie wiedzial co i jak
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez esensjaHej. Dziękuje za odpowiedzi. Auto ma 2,5roku i jesli chodzi o olej to faktycznie będzie to dopiero druga wymiana ale już nie LOngLife. Piszecie, ze filtry i olej mozna kupić u kogoś z forum? Kto to ? Możecie mi wypunktowac liste zakupow - co sie wymienia przy 60.000 proszę :-)
w dziale ogloszenia komercyjne masz chlopaków prowadzących sklepy
ja polecam elemaneteura i maciejka bo u nich kupowałem
co 15 tys:
olej, filtr oleju,filtr kabinowy,filtr przeciwpyłkowy
co 30 to to co przy + plus paliwa,swiece...
chyba ze coś jeszcze w diesluBYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez S3 CHRISesensja, tracisz :
1.gwarancja lakier i blacha
2.nie masz GDMa
3.brak mozliwosci uzyskania wsparcia producenta....
pozatym jak napisali wyzej . :roll:
5. jakby coś padło to ASO czasami partycypują w kosztach
jak dla mnie przeglądy ASO z własnymi częściami, ale jakby się coś działo po gwarancji to do zaufanego mechanikaJeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Jedną z opcji może być plan serwisowania w ASO (żeby mieć wpisy w książce obsługi) autek z trybem zmiennego okresu QG1 na przeglądy ze swoimi filtrami, olejem, itp. Ale w między czasie po za ASO robić wymianę oleju w okresie np. co 15 tyś. km lub raz w roku.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Przeglądy - tylko w ASO - i to koniecznie INTERAUTO Kraków!
Przykład z dzisiaj.
Serwis INTER-AUTO ul. Kocmyrzowska w Krakowie.
Umówiony byłem na 9.30 na przegląd olejowy (co 15 tys), wymiana klocków z przodu.
Z zastrzeżeniem że najpóźniej o 12 muszę opuścić serwis
Po spełnieniu wszystkich formalności (dane kontaktowe,obfotografowanie itp) auto zostało zabrane "na warsztat" o 10.25.
Około 11 Szanowny Pan Doradca Serwisowy zalecił bezwzględną wymianę tarcz
(podobno wytarty rant na starych skutecznie osłabiłby działanie nowych klocków).
Mając na uwadze intensywną eksploatację zgodziłem się na ich wymianę.
Około godziny 12 dowiedziałem się, że jeszcze tylko założenie kół, krótka jazda próbna i mogę jechać w bezpieczną podróż.
Moja Octa wróciła z jazdy próbnej około 12.30 i wjechała prosto na stanowisko serwisowe.
A teraz hit sezonu!!!
Szanowny Pan Doradca Serwisowy poinformował mnie, że podczas jazdy próbnej wykryto usterkę polegającą na przebiciu w wiązce elektrycznej połączonej z czujnikami grubości okładzin w klockach i w związku z tym świeci się kontrolka od klocków.
Po tym nastąpił szybki ciąg myślowy - przyjeżdżam sprawnym samochodem na przegląd.Szanowni Mechanicy w ASO wymieniają klocki i tarcze -podczas jazdy próbnej zapala się kontrolka od klocków.
Tłumaczenie Szanownego Pana Doradcy Serwisowego: tak było jak przyjechałem (przetarty przewód i przebicie).
Mogę jeździć z zapaloną kontrolką (szczyt moich marzeń), albo za 2-3 dni dostaną nową wiązkę na zamówienie i wtedy zapraszają na płatną wymianę.
Moja reakcja: :twisted: :roll: :twisted: :roll: :twisted: :roll: :twisted: :roll: :twisted:
Po ogromnej awanturze samochód został "usprawniony" w przeciągu 30 minut.
Niestety nie wiem jakim sposobem, bo jednak zabrakło mi cierpliwości żeby o to zapytać.
Dodatkowo: przez telefon podczas umawiania usługi :szacunkowy koszt około 550 PLN (olej + klocki przód).
Przy zostawianiu samochodu szacunkowy koszt wzrósł do 750 P:N.
Suma-sumarum (dodatkowo tarcze przód) - ostateczna cena prawie 1200 PLN !
Stracone nerwy, czas i pieniądze - taki pożytek z ASO INTER-AUTO !!!
Komentarz
-
-
Jezdzilem do ASO skody, do ASO VW , 2 roznych, co wizyta to tylko sie utwierdzam w przekonaniu, zeby omijac z daleka, w lutym konczy sie mi gwarancja, auto juz po tym nie zobaczy ASO...
Oddaje auto temu, kto z nim robi, bierze za to kase i za to tez odpowiada, a nie jakis pier... doradca i bezimienny mechanik :P
Komentarz
-
Komentarz